W związku z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, chciałbym przekazać Wam podstawowe informacje na temat organizacji pracy naszej szkoły w trybie stacjonarnym od 1 września 2020 r.
1. Zapraszam Was 1 września na inaugurację roku szkolnego, która odbędzie się na placu apelowym w dwóch turach:
• 9:00 klasy II i III (absolwenci gimnazjów),
• 10:00 klasy I i II (absolwenci szkół podstawowych).
2. Od początku roku szkolnego w naszej szkole obowiązywać będzie zasada zasłaniania ust i nosa maseczką lub przyłbicą podczas poruszania się po korytarzach oraz przebywania w sklepiku, toaletach i szatniach wf oraz innych pomieszczeniach, w których nie odbywają się lekcje. Proszę o to, byście samodzielnie zadbali o środki ochrony osobistej (maseczkę lub przyłbicę).
3. W związku z trwającym do 15 listopada remontem dachu na nowej części naszej szkoły wyłączone z użytkowania zostanie wejście do budynku przez łącznik. W zamian zostaną udostępnione wejścia w zabytkowej części szkoły: boczne od strony ul. Woskowej (dla uczniów rozpoczynających lekcje w piwnicy i na parterze w starym budynku), główne od ulicy Przemysłowej (dla uczniów rozpoczynających lekcje na I i II piętrze w starym budynku), awaryjne od ulicy Przemysłowej/przy bibliotece (dla uczniów rozpoczynających lekcje w nowej części szkoły).
4. Gabinet szkolnej pielęgniarki będzie pełnił funkcję izolatorium dla osób z podejrzeniem zarażenia COVID19.
5. Pomieszczenie w nowej części szkoły (obok widowni) stanie się dodatkową szatnią wf.
6. Zalecane będzie spędzanie przerw międzylekcyjnych w klasach lub, jeśli pogoda pozwoli, na terenach zielonych szkoły.
7. Przy każdym wejściu i w każdej sali lekcyjne będzie dostępny płyn odkażający, podczas 3. lub 4. przerwy będzie ponadto przeprowadzana dezynfekcja ławek w każdym gabinecie.
8. Po każdej zakończonej lekcji wyznaczone osoby na kursie (dyżurni) odpowiadać będą za wietrzenie gabinetu.
Wychowawcy na spotkaniu w klasach 1 września zapoznają Was ze szczegółowym regulaminem funkcjonowania II LO w czasie pandemii COVID 19 i stosownymi Zarządzeniami Dyrektora Szkoły. Dokumenty te będą wcześniej dostępne na Teams i stronie internetowej Szkoły.