Co chcę pozostawić, a co zmienić po powrocie do normalnego życia?
Co zmieniło się w moich relacjach z innymi ludźmi?
Czego nam brakowało w czasie nauki zdalnej?
Tyle pytań…
Nasi uczniowie oraz nauczyciele wrócą niebawem do tradycyjnego nauczania po długim czasie edukacji zdalnej.
To, co teraz najważniejsze, to abyśmy nie tylko pierwszy tydzień po powrocie wykorzystali na integrację, odnowienie relacji, wspólnoty i kształtowanie właściwych stosunków społecznych, ale każdą jedną chwilę, która pozostała do końca roku szkolnego.
Pierwszy dzień po powrocie spędzimy w gronie swojej klasy, w plenerze.
Przepracujemy wspólnie ten miniony czas poprzez swobodne rozmowy, dzielenie się spostrzeżeniami, emocjami i planowanie nowej rzeczywistości szkolnej.
Pamiętajcie, że nie zmienią się kryteria oceniania – zadbamy o utrzymanie takich jak podczas nauczania zdalnego. Nie dojdą żadne nowe formy, ustalone wcześniej terminy sprawdzania wiedzy nie zmienią się, a te z pierwszego tygodnia po powrocie zostaną przesunięte.
Nasz SZEPT – czyli Szkolny Zespół Psychologiczno–Terapeutyczny już intensywnie działa!
Planuje, jak możemy rozpocząć tę wspólną przygodę, jaką jest powrót najpierw do hybrydowego, wreszcie do całkowicie stacjonarnego systemu nauki.